Handelsbetingelser

Levering

Hos Packhouse Denmark stræbes levering inden for 1-3 hverdage. Der tages dog forbehold for forsinket eller udskudt leveringstid, hvis varen mod forventning ikke er på lager. Der kan også i forbindelse med højtider forekomme længere leveringstid, men i disse tilfælde vil du blive informeret hurtigst muligt efter købet. Se mere info om fragt

Leveringsomkostninger

39 kr. ved levering til valgfri GLS pakkeshop. Hvis du ønsker din pakke leveret til døren, er prisen 49 kr.

Bestiller du større møbler, leveres de med fragtmand. Vær opmærksom på, at fragtmand leverer ved fortovskant. Du har mulighed for at vælge op- og indbæring af dine møbler. Dette gøres ved at tilføje Op- og indbæring til kurven

Betalingsmetoder

Hos Packhouse har du fælgende betalingsmuligheder:

  • VISA
  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa Electron
  • Mobilpay
  • EAN
  • Via kontooverførsel

Betalingen trækkes ikke på din konto, før varen er afsendt. Vi benytter SSL (Secure Socket Layer), hvilket betyder, at de data, som du sender i forbindelse med køb og betaling er krypterede, således at ingen uvedkommende kan aflæse dine informationer.

Fortrydelse og returret

Vi har 30 dages fortrydelsesret, som træder i kraft fra det øjeblik, hvor du har modtaget din bestilling. Vi beder dig om at returnere varen til os i original og ubrugt stand.

Du har 30 dage til at returnere regnet fra den dag, du har modtaget din ordre. Hvis du som kunde ønsker at benytte dine 30 dages returret for en vare, skal den være ubrugt, mærkerne skal sidde på, og varen skal i øvrigt være i ubrugt stand. Gavekort kan ikke returneres. Hvis du vil returnere en eller flere varer til os, skal du blot udfylde den vedlagte seddel, ligge denne i pakken og returnere til vores adresse.

Du som kunde står selv for returforsendelse af produktet

Returnerer du hele din bestilling, vil fragtgebyret blive fratrukket din tilbagebetaling. Hvis der er tale om en reklamation, betaler vi returportoen, og hele beløbet refunderes.

Pakker kan afhentes i pakkeshoppen 10 dage efter indlevering, hvorefter forsendelsen returneres til os. Så snart vi har behandlet din returforsendelse, får du en automatisk e-mail med en returbekræftelse. Der debiteres et gebyr på 149 kr. for alle pakker, der ikke afhentes.

Afgiften modsvarer omkostningerne til ekspeditionsgebyr, returfragt og håndtering. Hvis du har fortrudt, efter at pakken er sendt fra os, skal du hente pakken på posthuset og returnere pakken. Hvis pakken ikke afhentes, registreres den automatisk som ikke afhentet og debiteres derefter.

Reklamationsret

Som kunde har du selvfølgelig altid 2 års reklamationsret. Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl. Hvis der er problemer med den modtagne vare, kan du få varen repareret, ombyttet, få pengene retur eller prisnedsættelse, alt afhængig af problemet. Dette betinges selvfølgelig af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået ved fejlagtig brug af produktet, slitage eller manglende vedligeholdelse,

Vi sender dig returlabel, vi betaler IKKE for returnering, hvis varen bliver sendt uden vores returlabel. Skulle du have brug for at reklamere over en vare, så send venligst en mail, hvor du beskriver problemet med varen til info@packhouse.dk Hvis vi anerkender reklamationen, så sender vi dig en GLS returlabel, som du blot skal printe og påføre pakken, hvorefter du indleverer den til din nærmeste GLS pakkeshop.

Enhver tvist mellem Packhouse ApS og kunden er underlagt dansk ret. En klage over en vare købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Persondatapolitik

Du skal ved bestilling oplyse, navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse, hvilket er nødvendigt for, at vi kan gennemføre din ordre. Alle oplysninger, som registreres, bliver behandlet i henhold til reglerne i Persondataloven. Som registreret har du altid mulighed for aktindsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. IP-adressen og evt. personlige oplysninger kan oplyses til politiet, hvis der er tale om svindel og bedrageri med kreditkort. Se vores udvidede persondatapolitik

Cookies

En cookie er en lille fil, som gemmes på din computer. Den hjælper os til at få en øget forståelse af, hvordan besøgende bruger vores webshop. Der gemmes oplysninger vedrørende browser, besøgsvarighed m.m. Den information, der samles, er udelukkende til statistisk brug. Cookies er desuden en nødvendighed for at få websitet til at fungere. Cookies hjælper os med at få overblik over dit besøg på websitet, så vi løbende kan optimere og målrette vores kommunikation til dine behov og interesser. Cookies husker fx., hvad du har lagt i indkøbskurven, om du tidligere har besøgt sitet. Vi bruger også cookies til at målrette vores annoncørers annoncer og salgsoptimere websitet. Vil du slette cookies på din computer, kan det gøres på følgende måde: Vælg menu ”Funktioner” i din browser. Vælg ”Internetindstillinger”. Vælg siden ”Generelt” og tryk på ”Slet cookies” og derefter ”OK